Sunday, December 23, 2012

Kisah Benar : Piala Patah


Assalamualaikum semua

Hari ni aku nk smbung crita Misteri Siapa yang patahkan piala tu???   by Ohjiwataiko yang memang tidak asing lagi dalam dunia blogger marcapada ini...haha . Sebelum korang smua baca crita aku yg sterusnya,elok kau baca crita dalam blog tu dlu bagi semua paham. ok....

dah baca dah???...haha sbnarnya aku bukan nak sangat panjang-panjangkan cerita ni,cuma nak bagi tahu situasi & keadaan slpas kjadian patahnya piala tu...

(gambar diatas merupakan gambar pada hari kejadian.. sempat lagi snap bai,haha...)


HARI KEJADIAN 

                               (Bahasa ganu)
1.47 p.m :    Aku :  wane patoh piala eyh???
                Fadlan :  haha,seria' aku nok royak,klu ak kabo memang mg x caye ah....
                    Aku :  bakpe? pediye wak??puam ke laki??
                Fadlan :  ha!!! tgk video bwah ni...


(haha... video ni dirakam sbaik saja slpas kejadian berlaku)

apa macam??? ini lah Fadlhlan,saksi kejadian..haha, Video ini mengukuhkan lgi statement yg ditulis dlm blog ohjiwataiko tu...sorry admin ohjiwataiko,aku hanya sekadar berkongsi, klau terasa sorry....






KENANGAN BERSAMA MU....  OH PIALA





Goodbye!!!!!!piala!!!!!!!!!


2 comments:

  1. makk aiiii . hahahaha . siap ade video ! jahakk .

    ReplyDelete
  2. amboi,ak baru post dkt fb,mg komen dah....haha,pantas2...aku kan x knal lagi ke???haha

    ReplyDelete